Monday, September 24, 2012

同事兼朋友,再见了!


自从我们相遇、相交、相互欣赏到相知、相悦,由完全陌生到成为知己。这中间的过程,我都以真诚的对待你。可惜,时间太残酷了。我唯有将一切埋藏在我心里,作为个人纪念;并默默的祝福你的决定。所以,我写了以下的心声来向你告别。

Hi Friend,
“It is amazing how work became fun when you were around. You were not just a colleague but a very good friend too. Wish we could stick around for a little more time, but life has set some other amazing plans for you. Have a great life ahead and keep in touch.”

Sincerely,
Little girl


你读完后,在凌晨五点19分就回复我。我真的很开心,当看到以下的短讯:

Hi, thanks also for the kind words and good luck to us.

这使我肯定:真心对待朋友,不是枉然的。


0 comments:

Post a Comment

Total Pageviews

 
Copyright 2009 晨星 (star). Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree